رادیو دانشگاه گلرنگ - فضای دیجیتال سراسر فرصت و پتانسیل برای جذب مشتریان، افزایش فروش و رشد چشمگیر کسب و کارها است. اما رسیدن به موفقیت در این فضا نیازمند مهارت خاصی است که به آن بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ می گوییم. مهارتی که به شما کمک می کند، نهایت استفاده را از وب سایت، اپلیکیشن موبایل، شبکه های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال برده تا با کمترین هزینه به بهترین بازدهی دست یابید.

شما برای رشد در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید تا اطلاعات لازم را به صورت کاملا کاربردی و حرفه ای بیاموزید و همایش ملی یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ ، دقیقا با همین هدف طراحی شده است. دراین همایش شما با جلوه ای از مهم ترین ترندهای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد . این ترندها عبارتنداز :

1- هوش مصنوعی شامل :
الگوریتم های پیشنهادی هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی (NLP)

2. ربات ها

3. جستجوی صوتی

4. بازی های موبایلی شامل :

  • استفاده از اینفلوئنسر های حوزه گیم
  • بازاریابی موبایلی با استفاده از راه حل های گیمینگ
  • هدف قرار دادن دقیق مخاطبان درست (45% از گیمر ها خانم هستند!)
  • ساخت ویدیو های یوتیوب (48% از گیمر ها بازی های سایر گیمر ها را در یوتیوب تماشا می کنند)

5. تبلیغات قابل خرید

6. میکرو اینفلوئنسر ها

7- تبلیغات وبازاریابی برنامه ریزی شده

8. تجزیه و تحلیل افزوده

9. شخصی سازی

10. واقعیت افزوده (AR)

نحوه ی اجرای این همایش :

به علت شیوع پاندمی کرونا ، این همایش به دو صورت :

  • حضوری با تعداد محدود شرکت کننده 
  • مجازی 

برگزار می گردد .
تاریخ برگزاری : آبان 1400