رادیو دانشگاه گلرنگ - دیجیتال مارکتینگ، ناگزیرترین راه برای نجات کار و کسب های امروزی ست.

چاره ای برای فرار از مرگ یا شکست فعالیت هایی که پس از آزمون و خطاهای بسیار شکل می گیرد و میل به بقا در بازار رقابتی امروز را می طلبد.

در یکسال گذشته، با ظهور بیماری عجیب الخلقه ای به نام کرونا، بیش از هر زمان دیگری، نیاز به دیجیتال مارکتینگ، در فضای بازاریابی و بازارسازی شرکت ها حس شد.

نیازی که تنها با ارتقا دانش و آگاهی نسبت به حوزه های وسیع این راهکار تبلیغاتی، اهرمی بسیار کارآمد برای ارتقا سطح کیفی ارائه ی محتواهای موجود در یک شرکت، محسوب می گردد.

اما سوال اینجاست که دیجیتال مارکتینگ شامل چه نوع تبلیغاتی و از چه جنسی می گردد؟!

دلیل برگزاری همایش ملی دیجیتال مارکتینگ

کسب‌وکارهای امروزی ناچار به استفاده از ابزارها و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ در کسب‌وکار خود هستند چرا که در فضای رقابتی شدید ایجاد شده در کسب‌وکارها، کسب‌وکاری موفق خواهد بود که برای معرفی کالا و خدمات خود از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده کند و از اهمیت دیجیتال مارکتینگ باخبر باشد.

در فرآیند بازاریابی با استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ جدا از اثربخشی بهتر و بالاتر ، شما قادر خواهید بود تا به توسعه و رشد کسب‌وکار خود نیز بپردازید.

در فضای دیجیتال مارکتینگ امکان معرفی کالا و خدمات‌تان را به نقاط مختلف دنیا بصورت گسترده و هدفمند دارید.

این در حالی است که شما در بازاریابی سنتی امکان معرفی کالا و خدماتتان را به صورت گسترده و فراگیر نداشته و در نهایت بصورت تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون و نشریات به معرفی کسب‌وکار خود و آن هم بصورت غیرهدفمند می‌توانستید بپردازید.

در حقیقت این نوع تبلیغات و بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ به آسانی و راحتی قابل اندازه‌گیری، سنجش و بهبود هستند در حالیکه این حالت در فضای تبلیغات سنتی وجود ندارد.

همچنین امکان انجام فعالیت‌ها و فرآیندها بصورت اتوماتیک و خودکار در بستر دیجیتال مارکتینگ وجود دارد.

حال در این جا یک سوال مطرح می گردد که آیا به منظور اجرای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها نیاز به آموزش تخصص و مهارت خاصی وجود دارد؟

پاسخ به این سوال مثبت است با توجه به پیشرفت هر روزه ابزارها در دنیای دیجیتال به روز بودن و استفاده از آموزش های حرفه ای برای کسب مهارت در زمینه دیجیتال مارکتینگ بسیار کمک کننده و با اهمیت می باشد.

در این راستا دانشگاه گلرنگ به برگزاری همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ پرداخته است.

امید که مفید واقع گردد.

مخاطبان این همایش چه کسانی هستند؟

  • صاحبان کار و کسب ها
  • کارآفرینان
  • مدیران و مسئولان شرکت ها
  • مدیران بازاریابی وفروش
  • مدیران فروش
  • علاقه مندان به بازاریابی دیجیتال
  • مدیران توسعه کسب و کار
  • مدیران تبلیغات 
  • مدیران تبلیغات مجازی 
  • مدیران و کارشناسان توسعه ی کسب وکارها 
  • متخصصین وکارشناسان دیجیتال مارکتینگ 

مباحث همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ

  •  دیجیتال مارکتینگ حامی توسعه کسب وکارها
  • چه مشاغلی بدون دیجیتال مارکتینگ می میرند؟!
  • بسترهای مناسب برای تبدیل شدن به غول دیجیتال مارکتینگ
  • تعیین استراتژی صحیح دیجیتال مارکتینگ
  • تفاوت تبلیغات در فضای دیجیتال با فضای رئال
  • چشم انداز دیجیتال در پنج ساله آینده درایران 
  • ابزارهای دیجیتال مارکتینگ 
  • معرفی استارت اپ های مقیاس پذیر دیجیتال مارکتینگ درایران 
  • معرفی ابزارهای تولید محتوی 
  • معرفی ابزارهای وپلت فرم های دیجیتال مارکتینگ 
  • معرفی وارایه الگوهای بهینه تهیه و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ درایران 
  • آینده پژوهی در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ 
  • چالش های دیجیتال مارکتینگ برای کسب وکارهای ایرانی 
  • دیجیتال مارکتینگ و صنعتی به نام اینفلوئنسری

آینده دیجیتال مارکتینگ درایران

دراین همایش با جلوه ای از مهم ترین ترندهای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد . این ترندها عبارتنداز :

1- هوش مصنوعی شامل :
الگوریتم های پیشنهادی هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی (NLP)

2. ربات ها

3. جستجوی صوتی

4. بازی های موبایلی شامل :

  • استفاده از اینفلوئنسر های حوزه گیم
  • بازاریابی موبایلی با استفاده از راه حل های گیمینگ
  • هدف قرار دادن دقیق مخاطبان درست (45% از گیمر ها خانم هستند!)
  • ساخت ویدیو های یوتیوب (48% از گیمر ها بازی های سایر گیمر ها را در یوتیوب تماشا می کنند)

5. تبلیغات قابل خرید

6. میکرو اینفلوئنسر ها

7- تبلیغات وبازاریابی برنامه ریزی شده

8. تجزیه و تحلیل افزوده

9. شخصی سازی

10. واقعیت افزوده (AR)

 

نحوه ی اجرای این همایش

به علت شیوع پاندمی کرونا ، این همایش به دو صورت :

  • حضوری با تعداد محدود شرکت کننده 
  • مجازی 

برگزار می گردد . 

ما به عنوان برگزار کننده رویداد ، پیشنهاد می کنیم به صورت غیر حضوری ومجازی واز طریق سیستم ایوند این رویداد را دنبال کنید . 

برنامه ی اجرایی همایش شامل مجموعه ای ازروش های زیراست :

  • تشکیل پنل های تخصصی 
  • سخنرانی مدیران ، اساتید وکارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • بیان تجارب ودستاوردهای موفق در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ 
  • معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ 
  • معرفی استارت آپ های دیجیتال مارکتینگ 
  • پرسش وپاسخ
    زمان برگزاری همایش : دی ماه 1400
    و در پایان :
    اگر شما علاقمند به کسب دانش یا مهارت در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ ومباحث مرتبط با آن هستید ، پیشنهاد ما از رادیو دانشگاه گلرنگ به شما ثبت نام در " همایش ملی یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه گلرنگ " میباشد .