رادیو دانشگاه گلرنگ - «اجلاس جهانی بازاریابی» به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد آنلاین بازاریابی و کسب‌وکار جهان، در نیمه پاییز (۱۵، ۱۶ و ۱۷ آبان ماه) برگزار می‌شود.

دنیای پساکرونا برای کسب و کارها چگونه خواهد بود؟ چه تغییرات پایداری در رفتار مصرف کنندگان و شیوه‌های انجام کار صورت گرفته است؟ آیا «وضعیت نرمال» در دنیای پساکرونا، مشابه وضعیت نرمال قبل از کرونا خواهد بود؟

این‌ها پرسش‌هایی است که بیش از یکصد نفر از برجسته‌ترین رهبران فکری جهان شامل رهبران کسب‌وکارهای جهانی، رهبران آکادمیک و رهبران کشورها در «اجلاس جهانی بازاریابی» ۲۰۲۱ به آن خواهند پرداخت.

«اجلاس جهانی بازاریابی» به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد آنلاین بازاریابی و کسب‌وکار جهان با ماموریت «خلق دنیایی بهتر و پایدارتر از طریق بازاریابی» و به رهبری «فیلیپ کاتلر»، پدر بازاریابی مدرن به صورت سالانه و در نیمه پاییز (۱۵، ۱۶ و ۱۷ آبان ماه) برگزار می‌شود، امسال بیش از ۱۰۰ سخنران برجسته بین‌المللی دارد. صاحبنظران برجسته‌ای مانند مثل فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی مدرن)، هنری میزبرگ (متفکر برجسته مدیریت)، دیوید آکر (پدر برندینگ مدرن)، لوئیز موتینهو (صاحب‌نظر برجسته آینده‌پژوهی)،مارشال گلداسمیت (کوچ برجسته رهبران)، راس کلاین (رئیس انجمن بازاریابی آمریکا)، مارک الیور اپرسنیک (صاحبنظر برجسته دیجیتال مارکتینگ)، از حوزه‌های مختلف بازاریابی، آینده پژوهی، مدیریت و رهبری و مدیران شرکت‌هایی چون نستله، گوگل، الیوتی، نیسان، پپسی، یونیون بانک، و رهبران کشورها (عمدتاً از آسیای میانه و آسیای جنوب شرقی) به موضوع آمادگی برای آینده جهان پس از کرونا خواهند پرداخت.


برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً به صفحه رسمی اجلاس www.kotler.imtd.ir مراجعه فرمایید.