دمودی مجازی دیجیتال مارکتینگ زیرنظر دانشگاه گلرنگ با هدف شناسایی پتانسیل های موجود در بازار دیجیتال مارکتینگ ایران برگزارشده ، تا بتواند در شرکتهای تابعه ی گروه صنعتی گلرنگ بیشترین وبهترین بازدهی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه دهد و از این طریق بتواند به سهم خود موجب ارتقائ میزان فروش وبهره وری در شرکتهای تابعه گروه صنعتی گلرنگ شود .
در ادامه با رادیو دانشگاه گلرنگ همراه باشید تا در جریان جزئیات بیشتری از اتفاقات وبرنامه های برگزار شده در این رویداد باشید .

+ " معرفی پلتفرم تریبون"
 خانم ملکی " مدیر تیم فروش وارتباط با مشتریان پلتفرم تریبون " در سومین روز  برگزاری دمودی مجازی دیجیتال مارکتینگ دانشگاه گلرنگ ، ضمن معرفی پلتفرم تریبون ، توضیحاتی را به شرح ذیل ارائه نمودند :

ما در مجموعه تریبون پلتفرمی هستیم برای انتشار ورپورتاژ آگهی ،تا قبل از تریبون رپورتاژ آگهی منتشر میشد اما در پروسه ای طولانی ودشوار ، به این صورت که کسب وکارها باید یکی یکی رسانه ها را پیداکرده ، ارتباط میگرفتند وگاها در روندی که نظم کافی نداشت به نتیجه دست پیدا میکردند ، اما اتفاقی که با تولد تریبون رخ داداین بود :
تریبون ، پلتفرم دوسویه ای را آماده کرد که یک سمت آن ناشران یا نمایش دهندگان تبلیغات و سمت دیگر آن مشتریان یا همان کسب وکارها میباشند ، کسانی که در واقع می آیند ، رپورتاژشان را آماده میکنند ورپورتاژشان از آن طریق مستقیم به دست رسانه ها میرسدو تمام امور مربوط به پشتیبانی ، ویرایش از مجرای تریبون انجام میگیرد .

در ادامه خانم ملکی به تفضیل در ارتباط با مواردی از قبیل :
ویژ گیهای منحصر به فرد تریبون از جمله به صرفه بودن هزینه انتشار ، نمایش بیشتر با ویترین خبری ، همراهی شما در تهیه محتوا وسایر موارد مرتبط با مجموعه تریبون توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند .


در بخشهای بعدی این نوشتار همراه ماباشید تا از آنچه در " اولین نمایشگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ در ایران " که توسط دانشگاه گلرنگ در حال برگزاری است بیشتر بدانید .