با گستردگی روزافزون شبکه های مجازی، شاهد ظهور پدیده ای به نام اینفلوئنسرها هستیم. اما اینفلوئنسرها چه کسانی هستند و چه کاری انجام می دهند؟

در لغت کلمه اینفلوئنسر، به معنی تأثیرگذار است. در عمل و در شبکه های مجازی هم به افرادی اینفلوئنسر گفته می شود که قدرت نفوذ و توانایی تأثیرگذاری بر یک عده خاص را دارند. به بیان دیگر، اینفولنسرها توانایی تأثیرگذاری بر تصمیمات گروهی خاص که آنها را دنبال می کنند را دارند. از دیدگاه مدیریتی، اینفلوئنسری شباهت بسیار زیادی به رهبری دارد. در هر دوی این فعالیت ها، تأثیر گذاری بر افراد از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

نسل اول اینفلوئنسرها در یوتیب ظهور کردند و اما رفته رفته در همه شبکه های اجتماعی حضور پیدا کردند. روش تأثیرگذاری اینفلوئنسرها هم در نوع خود جالب توجه است. این افراد معمولاً یک حوزه خاص را برای فعالیت خود انتخاب می کنند و با تولید محتوا از روزمرگی های خود و ارتباط دادن آن به حوزه فعالیتشان، تلاش می کنند تا افراد را نسبت به خود علاقه مند کنند. این علاقه منجر به دنبال کردن خواهد شد و در ادامه اینفلوئنسر می تواند بر دنبال کنندگان خود تأثیر بگذارد. 

اینفلوئنسرمارکتینگ فقط به معنی معرفی توسط سلبریتی ها نیست.اینفلوئنسرها می توانند شامل شخصیت های شبکه های اجتماعی، نقد و بررسی های مشتاقانه و حتی مشتریان ناراضی باشد.

متخصص بازاریابی  Evgenii Prussakov شما را به دنیای کشف این اینفلوئنسرها می برد، شما را به آنها وصل می کند و قادر خواهید بود کمپین های اینفلوئنسری را اجرا کرده و موفقیت خود را اندازه گیری کنید.

همچنین در دوره آموزش اینفلوئنسرمارکتینگ راهکارهای مفیدی را برای حفظ اصول و عرف پروموشن ها و ترغیب اینفلوئنسرها به ترویج فعالانه محصول شما در شبکه های اجتماعی و سایر کانال ها خواهید یافت.


به همین منظور در دانشگاه صنعتی گلرنگ دوره تربیت اینفلوئنسر، با هدف آموزش علمی تأثیرگذاری در فضای مجازی با تأکید بر اینستاگرام تهیه شده است. این دوره از سه بخش زیر تشکیل شده است.

 

بخش اول آموزش اینفلوئنسری ،بخش دوم آموزش اینستاگرام و بخش سوم تولید محتوا میباشد

به گزارش رادیو دانشگاه گلرنگ و با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری این دوره به صورت آنلاین خواهد بود. برای این دوره تکالیف مشخصی تعیین شده است تا مخاطبین ضمن یادگیری مفاهیم تئوری، پیاده سازی آن در فضای عملی را نیز فرا گیرند.

درباب ویژگی های این دوره باید گفت:

مخاطبان این دوره توانایی برقراری ارتباط مستقیم با پشتیبانان را خواهند داشت. پشتیبانان تا سه ماه در همه مراحل اعم از تولید محتوا، جذب مخاطب، برگزاری کمپین و تحلیل و بررسی پیج، همراه مخاطبین خواهند بود.

این دوره شامل 3 ماه پشتیبانی عمومی است. آپدیت های جدید از مطالب ارائه شده و پاسخگویی به سؤالات در لایو ایسنتاگرامی از جمله خدمات قابل ارائه در این بخش است.

همچنین نفرات برگزیده دوره، جهت همکاری به شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ معرفی خواهند شد. (دانشگاه گلرنگ هیچ گونه تعهدی نسبت به به کارگیری افراد در شرکت های زیرمجموعه ندارد)

و امتیازات ویژه حضور دراین دوره :

  1. امکان   عقد قرارداد بازاریابی با نفرات برگزیده
  2. ارائه  تخفیف ویژه برای ثبت نام در دوره های آتی دانشگاه گلرنگ
  3. اعطای  مدرک MBA افتخاری به نفرات برگزیده دوره
  4. تخفیف  5% برای کارکنان گروه صنعتی گلرنگ

به گزارش رادیو دانشگاه گلرنگ زمان برگزاری این همایش شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۰۸:۰۰ الی شنبه ۲۸ اسفند ساعت  ۱۹:۰۰ میباشد.

علاقمندان میتوانند تا تاریخ1400/2/24 اقدام به ثبت نام نمایند.