پاندمی کرونا به طرز بیسابقهای جهان را تحت تاثیر قرار داده است، و متاسفانه هنوز در حال بدتر شدن است. به علت بحران ناشی از همهگیری کرونا، مدیران اجرایی در سراسر جهان با چالشهای فراوانی روبرو هستند: کاهش تقاضای مشتریان، قطع زنجیره تامین، بیکاری، رکود اقتصادی و افزایش عدم اطمینان. شرکتها برای بازگشت موفق به بازار پست پاندمی، باید از امروز اقدام کنند.
رفتار دوگانهی رئیس با کارمندان خود، حس نارضایتی را در آنها ایجاد میکند و موجب شکاف در تیم کاری میشود. اگر رئیس فرصت درخشش و نشان دادن توانایی را برای تمام کارمندان خود بهوجود نیاورد، در واقع فرصت رشد شرکت خود را از دست میدهد و این در طولانیمدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه میشود.
مدیریت برند شامل طرح یک وعده، به اجرا در آوردن آن وعده و سپس حفظ و پاسداشت آن وعده است. این کار مستلزم تعریف برند، کسب موقعیت برای برند و عرضه برند است. مدیریت برند هنر خلق و زنده نگاه داشتن یک نام تجاری است.
ارتقای شغلی فرایندی است که در آن رده شغلی کارمندان بهبود می یابد، که با وظایف، فعالیت ها و ارتباطات جدید همراه است. ارتقای شغلی می تواند به عنوان یک تلاش توسط سازمانی که هدف آن توسعه و غنی سازی منابع انسانی می باشد، تعریف شود.
سؤالات بسیاری هست که قبل از شروع کارتان باید از خود بپرسید و جوابهایش را پیدا کنید. برخی از این پرسشها ناظر به ویژگیهای درونی شماست و بعضی دیگر درباره محیطی است که قرار است در آن فعالیت کنید.سؤالاتی که باید از خودمان بپرسیم و در یافتن پاسخ آنها با خودمان صادق باشیم.
ما در کالج فروش تمرکزمان بردوره هایی است که بتوانند روی فروش ما موثر باشند ، منشأ اثر بوده وموجب تغییرات بزرگی شوند ونیز کاربردی باشند .یکی از بهترین دوره هایی که در تدارک ثبت نام وآغاز آن هستیم ، دوره MBA فروش آنلاین است .
بعداز تأسیس یک شرکت آنچه بسیار مهم و حیاتی جلوهگر میشود ثبت تمامی معاملاتی است که قرار است از ابتدا باعث راهاندازی و به حرکت درآمدن آن کسبوکار یا جان گرفتن و حیات آن برند گردد.بهگونهای که وضعیت مالی و عملکرد آن کسبوکار را در قالب گزارشهایی به تصویر کشد و تجسم عینی آن را در میان رقیبان مشخص نماید و فاصلۀ آن را تا قلۀ پیروزی بهصورت شفاف بیان نماید.
باور محدود کننده دقیقا چیست؟ هر چیزی که در ذهن شما بر خلاف آن چیزی است که قصد دارید انجامش بدهید باور محدود کننده است. به قول ناپلئون هیل انسان به هر چیزی که فکر کند و باور داشته باشد به آن می رسد.
رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی (advertorial) به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانهای تصور کنند که یک گزارش بیطرف به آنها ارائه میشود، در حالی که آنچه آنها میبینند، میشنوند و میخوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.
جان کوم اکنون ۴۵ درصد سهام واتساپ را داراست، که به مرد هفت میلیارد دلاری تبدیل شده و علاوه بر عهدهدار بودن مدیریت اجرایی بر یکی از کرسیهای هیات مدیره فیسبوک نیز تکیه زده است.